Întrebări Frecvente

Plasarea unei comenzi online prezintă anumite avantaje:

  • Comenzile pot fi înregistrate la orice oră din zi, acestea fiind preluate în ordinea înregistrării lor.
  • Comenzile sunt ușor de urmărit din contul dumneavoastră.

Pentru a vă înregistra, apăsați aici, sau puteți accesa link-ul din colțul din dreapta sus a paginii.

După ce ați ajuns pe pagina de înregistrare, adăugați-vă adresa de email și parola dorită. Deasemenea, puteți să vă autentificați folosind contul dumneavoastră de Facebook, această cale fiind mai ușoară și mai rapidă.

După ce ați finalizat creerea contului, accesarea lui vă oferă anumite facilități:

Puteți vedea panoul de control al contului dumneavoastră, din panoul de control al contului dumneavoastră puteți să vizualizați comenzile recente, să vă administrați adresele de livrare și de facturare și să vă editați parola și detaliile contului.

Pentru a plasa o comandă, căutați produsul dorit, puteți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul principal.

Adăugați produsul dorit în coșul dumneavoastră, apăsând pe butonul de adăugare în coș de pe pagina produsului respectiv, deasemenea puteți alege cantitatea folosind câmpul din stânga butonului. Puteți adăuga unul sau mai multe produse în coșul dumneavoastră, din categorii diferite.

După adăugarea fiecărui produs, acesta va ajunge automat în coșul dumneavoastră de cumpărături. Aici puteți vedea lista produselor selectate, să actualizați cantitatea, să renunțați la unul sau la toate produsele selectate de dumneavoastră sau să continuați spre finalizarea plății.

După lansarea unei comenzi telefonic sau online, ne ocupăm în cel mai scurt timp de solicitarea dumneavoastră.

Verificăm produsele din comandă, disponibilitatea acestora, rezervăm produsele aflate în stocul nostru, comandăm la furnizor produsele disponibile la comandă, cerem termen de livrare în cazul în care produsul nu este nici în stocul furnizorului. În cazul în care produsul nu este disponibil, în acord cu dumneavoastră îl vom înlocui ori îl îndepărtăm din comandă.

Vă contactăm pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informații complete privind momentul pregătirii comenzii.

Puteți urmări evoluția și modificările aduse comenzii în contul dumneavoastră.

Imediat ce predăm curierului comanda dumneavoastră, veți primi un apel telefonic din partea noastră prin care vă comunicăm data estimativă de livrare. De asemenea, puteți urmări în orice clipă statusul comenzii intrând în contul dumneavoastra, secțiunea comenzi.

Pentru a modifica o comandă activă, vă rugăm să ne contactaţi telefonic.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat.

Pentru a returna un produs, trebuie să notificaţi în scris acest lucru la adresa noastră de email.

Contravaloarea produsului returnat va fi înapoiată în termenul legal de 30 de zile de la data returnării. Cheltuielile de returnare şi comisioanele bancare vor fi suportate de către cumpărător şi vor fi scăzute din suma ce urmează să fie returnată.

Produsele trebuie să fie în stare perfectă, nefolosite sau uzate, să nu prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, şocuri sau alte forme de alterare a stării originale. Orice urmă de uzură prezentă pe produs sau ambalaj atrage anularea dreptului de returnare. Referitor la materialele consumabile, desfacerea ambalajului duce la dreptul de returnare a acestora.

Produsele returnate trebuie să fie însoţite de actele sale de achiziţie, factură şi chitanţă, în original.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cererea de returnare în cazul în care se abuzează de dreptul de retur.