Intrebari Frecvente

Ai o întrebare? Suntem aici să te ajutăm! Am adunat cele mai comune întrebări ale clienților noștri pentru a-ți oferi răspunsuri rapide și ușor de găsit.

Dacă nu găsești informația de care ai nevoie, nu ezita să ne contactezi direct!

Termenul de livrare este de una sau două zile lucrătoare de la recepţionarea comenzii. În anumite cazuri (produse cu stoc lipsă, produse indisponibile la furnizor etc.), acest termen se poate mări. Situaţia este comunicată clientului, acesta putând să confirme sau să anuleze comanda.

Comenzile înregistrate sâmbăta, duminica sau în zile libere, sărbători legale, vor fi procesate în prima zi lucrătoare. Ne rezervăm dreptul să efectuăm confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienţilor.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menţionată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reuşeşte să ia contact cu acesta. După această încercare, comanda va fi anulată şi produsul returnat la sediu. Clientul va suporta costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Pentru a plasa o comandă:

  • Căutați produsul dorit, puteți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul principal.
  • Adăugați produsul dorit în coșul dumneavoastră, apăsând pe butonul de adăugare în coș de pe pagina produsului respectiv. De asemenea, puteți alege cantitatea folosind câmpul din stânga butonului. Puteți adăuga unul sau mai multe produse în coșul dumneavoastră, din categorii diferite.
  • După adăugarea fiecărui produs, acesta va ajunge automat în coșul dumneavoastră de cumpărături. Aici puteți vedea lista produselor selectate, să actualizați cantitatea, să renunțați la unul sau la toate produsele selectate de dumneavoastră sau să continuați spre finalizarea plății.

Acceptăm mai multe metode de plată pentru a-ți ușura procesul de cumpărare:

  • Plata cu cardul online
  • Plata la livrare (Ramburs)
  • Comenzile pot fi anulate printr-o solicitare scrisă trimisă la adresa de email comercial@rovalprint.ro sau telefonic, până la momentul expedierii.
  • Dacă produsul a fost deja expediat, anularea nu mai este posibilă.
  • Produsele pot fi returnate conform politicii de returnare, în cazul în care au fost deja expediate.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat.

Pentru a returna un produs, trebuie să notificaţi în scris acest lucru la adresa noastră de email.

Contravaloarea produsului returnat va fi înapoiată în termenul legal de 30 de zile de la data returnării. Cheltuielile de returnare şi comisioanele bancare vor fi suportate de către cumpărător şi vor fi scăzute din suma ce urmează să fie returnată.

  • Produsele trebuie să fie în stare perfectă, nefolosite sau uzate, să nu prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, şocuri sau alte forme de alterare a stării originale.
  • Orice urmă de uzură prezentă pe produs sau ambalaj atrage anularea dreptului de returnare.
  • Referitor la materialele consumabile, desfacerea ambalajului duce la anularea dreptului de returnare a acestora.

Produsele returnate trebuie să fie însoţite de actele de achiziţie, factură şi chitanţă, în original.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cererea de returnare în cazul în care se abuzează de dreptul de retur.