Politica de Retur

Pentru produsele comandate beneficiaţi de dreptul de retur în termen de 15 zile calendaristice de la recepţionarea comenzii.


Conform ordonanţei privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, O.U.G. 34 / 2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Fără să afecteze acest drept legal, oferim dreptul de retur în termen de 15 zile calendaristice de la recepţionarea comenzii.


Returnarea produselor se va face pe costurile suportate de client. Înapoiem contravaloarea comenzii în cel mult 15 zile de la data recepţionării produsului. Suma înapoiată nu include cheltuielile suportate pentru transport.


Condiții de returnare:

  • Produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, nefolosite sau uzate.
  • Produsele se pot returna doar în ambalajul original, care nu trebuie să fie deteriorat.
  • În cazul produselor care au sigiliu, acesta nu trebuie să fie desfăcut, produsul trebuie returnat sigilat.
  • Pentru returnarea aparatelor, acestea trebuie să nu fie folosite, să includă toate accesoriile cu care a fost livrat, fără urme de lovituri, zgârieturi etc.
  • Starea aparatelor trebuie să fie la fel ca la achiziţionarea lor.
  • Orice semn de uzură prezent pe ambalaj atrage anularea dreptului de returnare.
  • În cazul materialelor consumabile, desfacerea ambalajului sau sigiliului duce la pierderea dreptului de returnare.
  • Nu se pot returna produsele aduse pe comandă speciale sau produsele personalizate.

Produse achiziţionate de persoane juridice:


Produsele achiziţionate de persoane juridice nu pot fi returnate. Acestea sunt rugate să contacteze compartimentul de vânzări.


Produse care nu sunt conform specificaţiilor:


Produsele care nu sunt conform specificaţiilor de pe site se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă nu putem înlocui produsul cu unul conform, restituim contravaloarea acestuia.